Sväljer jag stoltheten nu?

Idag kom den dagen när jag på allvar kände att jag var över dig.
Jag kollade för sista gången din Facebook och jag kände mig glad för din skull. Du fann kärlek när du som minst letade och hon verkar vara en underbar människa.
Det är inte så att jag tror du kommer läsa den här texten, så det är inte så att jag vill bevisa för dig vilken "storsint" människa jag är. Det vet du redan höll jag på att säg.. Sanningen är du nog är den enda som känslomässigt vet hur storsint jag är, att jag aldrig gnäller eller skäller, jag är tolerant och håller mig på min kant.
Fast nu skulle ju texten inte handla om mig..
Du är och kommer alltid vara en av de där fantastiska människorna som kommit och gått i mitt liv. Jag kommer alltid minnas dig med glädje. Tack för alla minnen och vänskaper min bekantskap med dig gav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0