på en sekund kan allting vara över

Fastän du inte är "min" kan jag inte hjälpa att jag älskar att ligga brevid dig.
Fastän du inte är "min" kan jag inte hjälpa att jag suger i mig varje fint ord du säger som en svamp.
Fastän du inte är "min" kan jag inte hjälpa att varje kyss du ger mig ger mig stötar.
Fastän du inte är "min" kan jag inte hjälpa att jag ler varje gång jag går ifrån dig.
Fastän du inte är "min" kan jag inte hjälpa att jag lyser upp varje gång du går in i rummet.
Men jag försöker spela oberörd och inte hålla dig för hårt för då vet jag att du försvinner på nolltid.
Och det är väl just det som gör det här så speciellt, som gör att jag njuter lite extra av verje sekund jag tillbringar med dig, att jag inte vet hur länge till det varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0