att förlora en vän.

Jag tröttnade på att det alltid handlade om dig,
att det alltid var på dina villkor.
Jag tröttnade på att du alltid, alltid, alltid ser ner på
andras liv och val, trots ditt eviga tjat om hur fördomsfri du är.
Jag tröttnade på att du alltid tjatar om hur ärlig du är och att du
aldrig snackar skit, trots att det är det enda du gör.
Det är inget medvetet val, att det blivit såhär.
Det var väl mitt undermedvetna som styrde mig bortåt,
för någonstans inom mig visste jag nog att jag i längden
inte skulle må bra av dina pikar.

Kommentarer
Postat av: issa

ibland så blir det bäst så, puss!

2012-03-13 @ 22:11:16
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0