en kärlekslista, i väntan på bättre tider

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Dumpa honom direkt. Stenhårt och brutalt.

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)
Tre skulle jag nog vilja påstå.

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Kanske, har inte bestämt mig än. Behöver inget giftermål för att bekräfta min kärlek, det kan jag göra ändå. Dock skulle det vara en väldigt rolig upplevelse.

Blir du lätt kär?
Njaa. Jaa ... Jo det kanske man skulle kunna påstå. Lätt intresserad iallafall och om förmålet för intresset visar sig vara intressant kan det ju leda till kärlek.

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
jaa.. jag är väl den där klassiska, faller ofta för killar som är svåra att få eller som är upptagna eller liknande. Ofta för killar jag aldrig trott att jag någonsin skulle bli ens intresserad av, så var det i dom två senaste fallen iallafall. Men annars faller jag för killar med glimten i ögat, som får mig att skratta.

Vad är det mest avtändande du vet?
Mesar. Utan tvekan. Killar som flackar med blicken och tvekar och mesar och låter mig bestämma hatar jag.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Inte väldans viktigt sålänge man respekterar varandras intressen.

Hur länge varar dina förhållanden?

Dum fråga ellor?

Har du fått ditt hjärta krossat?
Oh yes. Eller aa.. mer utslitet och nertrampat av galna elefanter.. men det är kanske ungefär samma sak.

Vad är det mest romantiska du varit med om?
hmm.. jag är ingen vidare romantisk person. Jag tycker mer att det är de små sakerna som är romantiska. Så därför säger jag:
Det var häromdagen när jag och fjoonte satt och tittade på tv med hans mamma så hoppade han på mig och pussade mig (hihihi) så vände han sig till sin mamma och sa "Mamma vet du? Jag har världens bästa flickvän".
Det tyckte jag var mycket sweet.

Hur raggar du?

Jag raggar inte, de raggar.

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
haha som fan. Förr var det skejtare. (Förr? Är jag 40 eller? Nee, när jag var i fjortonårsåldern då..) Den senaste och den pågående har båda varit långa och smala och med håret åt höger (weird?)

Beskriv en perfekt första dejt:
Jag skulle nog vilja säga hemmamiljö, lugnt sådär. Man lär känna varandra bättre hemma (har ingenting med det här att gära men just nu är jag väldigt sugen på chokladpudding och banan).

Vem var din första kärlek?
hm.. jag skulle nog sagt Kristoffer om jag aldrig blivit tillsammans med Tim. Men ... alltså det är så stor skillnad på kärlek och kärlek. När jag var tillsammans med krille var jag überblyg och sa aldrig något, det var mest en såndär trevande tonårsförälskelse. Tim var en annan sak, jag visste mer vem jag var men vårt förhållande handlade mycket om uppmärksamhet. Tror jag, känns så på efterhand. Nu när jag är tillsammans med Jonathan har jag hittat mig själv och jag skrattar och är lycklig och jag kan få honom att skratta. Det är ett annat slags förhållande. Men ändå jag måste nog svara Tim.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Det är väl upp till var och en. Beror på om man aldrig träffats eller om man har pratat ett tag och känt varandra sen innan.

Vad tycker du om one night stands?
Ingen uppfattning. För mig är ett one night stand någonting man läser om eller ser på film.

Hur är du som flickvän?
Fan vilken svår fråga. Jag kräver nog väldigt mycket uppmärksamhet och jag kan nog vara väldigt svår att ha och göra med. (och nu blev jag jävligt sugen på surdegsbröd). Och nu blev det jobbigt att beskriva mig själv. Jag försöker iallafall vara ödmjuk och glad.


Kommentarer
Postat av: cassandra nordén

du är så sööt din snopp! :)

2010-05-18 @ 13:25:52
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0