Uuuuuuh, !

SVERIGERIKES MEST UPPDATERADE BLOGG?

Neeej.. Men Hej! :D
Jag har inte skrivit så mycket för jag har liksom glömt det.. hihi.. Har haft annat att tänka på, min pålle har varit sjuk och fick åka ambulans till Helsingborg t.ex.
Sen har jag träffat en liten pojke med, världens underbaraste! Skulle rekommenderat honom om det inte vore så att han var miiiin ;D
Jaa, sen har det nog inte hänt så mycket.. Ska sova hos farmor ikväll, de har varit i Thailand nu i två veckor så har inte träffat dem på ett tag, så det ska bli skooj!

Har inte planerat helgen så väl än.. Vill leka med Matilda, men vet inte om hon kommer hem denna helgen.. Sen hade jag tänkt leka med min pojke söndag-måndag för vi har s-s-stuuuuudiedag! ;D  ska nog boka honom hela helgen om matilda inte kommer hem hihii!

Sorry för så lång, konstig uppdatering men ja.. heheh!

PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0