2009 var ett händelserikt år , 2010 blir bättre!

2009
- Jag sökte till Sture, samhäll konst :)
- Jag studiebesökte bollerup med finaste matilda :)
- Jag festade till det på ekebo för sista gången i mitt liv tror jag.
- Jag blev rödtott :)
- a.r.m.e 1337 <3
- Jag la ner alldeles för lite tid på skolan!
- Jag åt  den bästa falafeln i mitt liv!
- Jag spenderade 6 månader med en fin pojke, han lärde mig vad kärlek är. Tack.
- Jag kom mycket nära världens finaste människor!
- Jag upplevde nog några av de finaste dagarna i mitt liv, i Polen med 93orna <3
- Vi fick världens finaste kisemiseungar!
- Jag kom inpå SpK :)
- Jag hade en mycket bra valborg!
- Jag upplevde massa fina dagar med Team Völssah!
- Bal 09 :)
- Jag har grät floder när 9a splittrades.
- Jag hade jättemycket ögoninflammation :(
- Jag fyllde 16 och fick en mycket fin dator :)
- Jag förbättrade mina volleyboll skills avsevärt hehehe.
- Jag fick en mycket fin födelsedagsfest hos matilda ;D
- Jag började på Sture utan att känna någon i klassen..
- Det visade sig att min klass var MYCKET fin!
- Jag fick MYCKET fina halmstadvänner!
- Cassandra, David, Mergim, Idon't need much more.
- Jag saknade Matilda 24 timmar om dygnet.
- Jag grät, mycket.
- Jag log, mycket.
2010
- SIESTA! :D :D :D :D
- Party! :D
- SMILE :D
- Vänner! :D
- Gå ut ettan! :D
- Börja tvåan!:D
- Tivolirock!:D
hihihi jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0