veggi-roxina

Hejhej! :)
Tänkte bara uttrycka min åsikt lite här på bloggen. När folk "upptäcker" att jag är vegetarian får jag ofta frågan hur länge och varför sååå:
Jag har varit vegetarian i 8 år, sen jag var alltså nio :)  Jag kommer inte riktigt ihåg varför jag  vegetarian från början, det var nog mest en fix idé.. Ville gärna vara lite speciell när jag var liten hihih.  Sen har jag tänkt ganska mycket på om jag ska fortsätta. Har då kommit fram till att jag tycker att för att äta kött, ett djur, måste man vara beredd att döda det. Och det är jag inte så därför äter jag inte kött ;)
hihi så ni vet ;)  puuss!

Kommentarer
Postat av: Sine

Jag tycker det är feting coolt att du är vegetarian!

hihi

2010-02-17 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0