JAG ÄR SÅ TAGGAD!

Alltså vet ni hur taggad jag är på den kommande tiden? Så SJUKT!
Söndag nästa vecka: Sine kommer! :D
V. 8: LOOOOV!!! :D
- Måndag: Lek med Sine :D
- Tisdag: Halmstad.
- Onsdag: LINDEBOLET
- Torsdag: LINDEBOLET - High school musical på arenan med lillasyster :)
- Fredag: Hoppas jag att Karl kan komma :)
- Lördag: Stallet, lek med Karl i såfall :)
- Söndag: Slappislappi!
Fredag-Söndag v.9: Kanske Bollerup eller bus i Halmstad :)
Lördag v. 10: Stallet sen fet sextonårsfest för Charlotte :)
GAAAH, I'll go fucking nuts! :D
BARA FÖR ATT VI ÄR JÄTTESÖTA

Kommentarer
Postat av: Sine

fan på tiden!

:D

2010-02-14 @ 12:58:36
Postat av: matilda

och när ska du lekamed mig?:O

2010-02-16 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0