Ute&inne..

..i Roxinas värld!

Inne :

Sp09k -
Bästa klassen på heeeela Sture, såklart! Vi har kul, vi är smarta och barramppadam... VI ÄR SNYGGA  OCKSÅ! :D

Idol 2009 - Oh så kul! Auditionsen är det bästa ju :)

Armband - Jag är inne i en sån period så att jag känner mig naken utan... Läskigt, jagsom aldrig använt armband innan..

Pucko - Chokladdrycken alltså, jag är beronde! Minst en om dagen ska det vara, kanske två.. Och sen är det ju kul när man tror att den är slut och man på något mystiskt sätt råkar spruta ut pucko över hela armen..

Ute
:

1½ timmes franska -
Blääää!Jag HATAR franska .. USCHISCH! Behövs det sägas något mer eller? ;)

Farmville - Ta inte illa upp, det är säkert jättekul men jag fattar ingenting! Och sen när det publiceras på startsidan hela tiden blir man ju inte själaglad direkt..

Tofsar på benen - Uschuschuuuuuusch! Köp tajtare byxor istället förfan!

Orange foundation - Trönningefjortisarna på bussen, herregud. SKÄRP ER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha :D så rätt!

2009-09-10 @ 17:07:21
Postat av: camilla

hahah håller med på allt utom farmville ;)

2009-09-10 @ 18:06:10
Postat av: cassandra

haha stämmer!! ;)

2009-09-10 @ 18:59:53
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0