funderar sådär litegrann..

David frågade mig innan idag varför jag såg så ledsen utoch jag kunde inte svara. För jag vet inte. Jag vet inte varför allt känns så hopplöst, varför jag inte tycker något är kul längre, varför min motivation är borta. Det är inte min mening att oroa er kära vänner, men jag kommer bara aldrig på något bra och säga och då försvinner jag typ bara in i min egna lilla värld. Det är omöjligt att låtsas vara jättglad när jag känner mig helt down. Och  att jag inte vet varför gör ju inte saken bättre.. men äh,alla har upsanddowns jag ska inte klaga. :)

Nu ska jag packa -ska sova hos farmor imorgon- ,  ta en skål flingor och lägga fram morgondagens outfit.
Overandout.

Kommentarer
Postat av: cassandra

då är vi två gumman! låg inne på mitt rum idag och ville bara stänga ute alltihop! visste inte varför.. var så sjukt borta och nere :s! ingenaning varför för "damn, I should be so lucky!" hihi det är tur att vi har varandra på våra tråkiga skoldagar! hihi :)<3

2009-11-17 @ 22:16:09
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0