Hasslöv knows party!

IGÅR
Tro det eller ej så spelade jag volleyboll & jag var, tyckte jag själv, inte så pjåkig höhö..lyckades iallafall få några bollar över nätet. Sedan, efter god mat och mystiska lekar, bar det av till Matilda där jag möttes av tårta, sång och sexton ljus :)
Vid ett nånting gick jag, älsklingspojken och Greta hem till mig för några timmars skönhetssömn!
M Y C K E T trevlig dag!! :)

IDAG
Gick jag och Greta upp och åt frukost medan baby låg kvar och sussade gott. Sen följde jag greta ner till vägen där hennes pappa väntade. Och då var det hejdå till Greta, :P
Efter detta väckte jag älsklingen ochåt frukost med honom sen kollade vi lite film sen åkte han hem.
Ikväll ska jag på teater på skottorps slott, hoppas regnet håller sig undan!
Pussohej, Roxina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0