älsklingar.

Tim uff, baby. Jag hatar att du är så långt borta. Försöker hålla mig så sysselsatt som möjligt för att inte smsa dig tjugofyra sju. Men det är svårt.. vet ju att du kommer hem i helgen, försöker att fokusera på det. Fast det hjälper inte mycket saknar dig sjukt mycket ändå. <3



Matilda fan jag försöker förtränga det. Hur ska det gå nu? Utan dig vid min sida hela dagarna? Jag känner mig halv utan dig. Åh bejb..  asså jag vet inte ens vad jag ska skriva? Det finns så mycket att säga som jag inte sagt känns det som. Så mycket vi inte har upplevt tillsammans än. Hoppas det kommer <3  NEJ vad fan säger jag?!? DET KOMMER MER! Klart det kommer mer.






OCH BELLA? Världen behöver någon som dig! Visa dom! Medan vi sitter hemma och saknar dig.. Team Völssah <3

Kommentarer
Postat av: matilda

jag kommr dock aldrig någonsin lämna dig älksling!



Min bästa vänn<3

2009-08-22 @ 00:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0